czwartek, 9 lutego 2017

Kim jestem, jak się tu znalazłem - moja historia

Witam, jestem Marcin, mam 19 lat, w tym roku kończę technikum i mam co do siebie pewne plany... Znalazłem się  tutaj bo zawsze lubiłem sport, zaczęło się od piłki nożnej, grałem w paru klubach ale doszedłem do wniosku, że to nie dla mnie. Od pewnego czasu zacząłem się interesować treningami, siłownią i dietą.... Jestem tutaj bo chce się tym wszystkim z wami podzielić i zmotywować was. Zarazić innych moją masją i pokazać zdrowy styl życia. Spełnić marzenia i dojść do celu . Wiem , że spotkam się z hejtami ze nic nie wiem . Tak wiem nie mam ogromnej wiedzy Ale codziennie sie uczę sam , od ludzi , od wszystkich . Narazie chciałbym wam opowiedzieć swoją historię która ukarze sie jutro i mam nadzieję ze juz Was zmotywuje i weźmiemy się do pracy . Robię to wszystko amatorsko , tak jak powiedziałem uczę się . Nie jestem nie wodomo kim i też nie wyglądam nie wiadomo jak . Ale chce żebyście bylo ze mna od poczatku .Układam plany oraz motywuje . Chce się wam tym wszystkim dzielić aby wam pomagać . Ja pomagam wam i jesteście zadowoleni i uśmiechnięci i to wasz uśmiechem motywuje mnie do nauki. Więc do jutro . Trzymać sie świry 💪💪😚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz